ELSTER koleje i wyciągi narciarskie
 
Koleje i wyciągi narciarskie
        Nasza oferta:
Koleje linowe
Wyciągi narciarskie
Sztuczne śnieżenie
Oświetlenie stoków
O nas Historia Certyfikaty Dojazd Kontakt Mapa strony
ELSTER koleje i wyciągi narciarskie
Dzisiaj jest czwartek 16.08.2018
godzina:
05.05.2015
Zakończono prace montażowe KL Iwkowa k/Nowego Sącza 2-osobowa
więcej  
06.12.2014
Oddano do eksploatacji KL Lądek Zdr. 4-osobowa
więcej  
15.01.2012
Kolej linowa w Tyliczu
oddana do eksploatacji
więcej  
15.04.2010
Budowa kolei linowej
Czarna Góra - Grapa
więcej  
13.07.2009
Kolejna realizacja: kolej linowa
Jaworki - Homole
więcej  
10.02.2009
Kolej linowa Rusiń-ski w Buko-
winie T. oddana do eksploatacji
więcej  


    Koleje linowe
wyciąg krzesełkowy,bajlaga,motoreduktor,ropeway,chairlift
  Nasza oferta dotycząca kolei linowych, przedstawia się następująco:
  • Montaż i uruchomienie nowych kolei.

  • Import, remont, opracowanie  dokumentacji pro-
    jektowej, montaż, uruchomienie i przygotowanie
    do odbioru kolei używanych.
  • Roboty serwisowe:
    /dostawa części zamiennych, remonty konstrukcji,
    modernizacja infrastruktury elektroenergetycznej,
    sterowania i układów napędowych,remont krzeseł/.
Powyższa oferta opiera się o nasze kilkunastoletnie doświadczenie i spełnia wymagania systemu
zarządzania jakością, zgodnie z Certyfikatem ISO, nadanym przez Transportowy Dozór Techniczny w zakresie projektowania, wytwarzania, modernizacji, konserwacji oraz naprawy kolei linowych.

Realizowane przedsięwzięcia w ostatnich latach:


KOLEJ LINOWA IWKOWA.


KOLEJ LINOWA LĄDEK.


KOLEJ LINOWA TYLICZ.

Naszą kolejną realizacją jest budowa kolei linowej na Stacji Narciarskiej Tylicz w Beskidzie Sądeckim.
Jest to 3-osobowa używana kolej, wyprodukowana przez firmę Poma. Jej długość wynosi 725 m a różnica wysokości to 145 m.
Kolej przewozi 1 800 osób w ciągu godziny. Do eksploatacji oddaliśmy ją w styczniu 2012 r.


KOLEJ LINOWA CZARNA GÓRA - GRAPA.

Jesienią 2009 r. rozpoczęliśmy budowę kolei linowej w Kompleksie Turystyczno-Narciarskim Czarna Góra - Grapa.
Jest to 4-osobowa kolej linowa firmy Doppelmayr,  z krzesłami wyprzęganymi. Jej przepustowość wynosi 2 400 osób w ciągu godziny.
Kolej została oddania do eksploatacji przed sezonem zimowym 2010/2011.


KOLEJ LINOWA W JAWORKACH.

W pobliżu wąwozu Homole w Małych Pieninach, rozpoczęliśmy w 2009 r. budowę kolei linowej Jaworki.
Jest to 2-osobowa używana kolej o długości - 610 m i różnicy wysokości - 116 m. Jej przepustowość wynosi 1 028 osób w ciągu godziny. Planowany termin oddania kolei do eksploatacji - listopad 2009 r.


KOLEJ LINOWA RUSIŃSKI WIERCH W BUKOWINIE.

Naszą kolejną realizacją była budowa kolei linowej na Rusiński Wierch w Bukowinie Tatrzańskiej.
Jest to 4-osobowa używana kolej, wyprodukowana przez firmę Von Roll. Jej długość wynosi 700 m a róznica wysokości to 124 m. Kolej wywozi 2 400 osób w ciągu godziny. W miesicu lutym 2009 r. oddaliśmy ją do eksploatacji.


KOLEJ LINOWA MUSZYNA-WIERCHOMLA.

W listopadzie 2008 r. oddaliśmy do eksploatacji kolej linową Muszyna-Wierchomla, która wraz z nowymi wyciągami, łączy Dwie Doliny
w jeden kompleks narciarski. Budowana przez nas kolej posiada długość ok. 1500 m oraz 273 m różnicy wysokości. Jest to 4-osobowa
kolej linowa firmy Doppelmayr,  z krzesłami wyprzęganymi,  o przepustowości do 2400 osób/h.  Istotną  cechą  kolei wyprzęganej jest
znaczne skrócenie czasu przejazdu:  będzie trwał on tylko 5 minut.


Do góry

REMONT KRZESEŁ KOLEI LINOWYCH.

Zgłaszamy naszą ofertę na wykonanie remontu kapitalnego krzeseł kolei linowych.
Zakres robót obejmuje:

  • piaskowanie oraz wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji metalowej krzesła w/g ustalonej technologii
  • modernizację siedzisk
  • montaż nowego obicia wykonanego z wykładziny o dużej gęstości, odpornej na różnice temperatur i opady atmosferyczne
  • montaż dodatkowego wyposażenia np. haków do przewozu rowerów


Do góry

DOLOMITY - 2007 R.

W kwietniu 2007 r. rozpoczęliśmy  rozbiórkę kolei linowej w Dolomitach. Była to 4-osobowa kolej  krzesełkowa  firmy  Doppelmayr
o długości ok. 1 500 m. W miesiącu maju 2007 r. dokonaliśmy demontażu konstrukcji podpór pośrednich przy pomocy śmigłowców.
Demontowane elementy kolei były bieżąco transporowane do naszego zakładu i poddawane niezbędnej modernizacji.


Do góry

WISŁA-MALINKA


W miesiącu wrześniu 2006 r. przystąpiliśmy do montażu kolei linowej na powstającej Skoczni Narciarskiej w Wiśle-Malince. Jest to kolej
2-osobowa firmy Leitner o długości 285 m i różnicy poziomów ok. 110 m. Montowana była w bardzo trudnych  warunkach, wynikających
ze specyfikacji stoku i całego obiektu. Kolej oddaliśmy do eksploatacji w 2008 r.
Generalnym wykonawcą inwestycji jest Hydrobudowa Śląsk S.A.


Do góry



ELSTER Sp. z o.o. Nowy Sącz
                Copyright © 2005-2008   Elster Sp. z o.o. do góry