Nasza oferta dotycząca kolei linowych, przedstawia się następująco:
Montaż i uruchomienie nowych kolei.
Import, remont, opracowanie  dokumentacji pro-
jektowej, montaż, uruchomienie i przygotowanie do odbioru kolei używanych.
Roboty serwisowe:
/dostawa części zamiennych, remonty konstrukcji,
modernizacja infrastruktury elektroenergetycznej,
sterowania i układów napędowych,remont krzeseł/.
Powyższa oferta opiera się o nasze kilkunastoletnie doświadczenie i spełnia wymagania systemu
zarządzania jakością, zgodnie z Certyfikatem ISO, nadanym przez Transportowy Dozór Techniczny
w zakresie projektowania, wytwarzania, modernizacji, konserwacji oraz naprawy kolei linowych.
Naszą kolejną realizacją jest budowa kolei linowej na Stacji Narciarskiej Tylicz w Beskidzie Sądeckim.
Jest to 3-osobowa używana kolej, wyprodukowana przez firmę Poma. Jej długość wynosi 725 m a różnica wysokości to 145 m.
Kolej przewozi 1 800 osób w ciągu godziny. Do eksploatacji oddaliśmy ją w styczniu 2012 r.
Jesienią 2009 r. rozpoczęliśmy budowę kolei linowej w Kompleksie Turystyczno-Narciarskim Czarna Góra - Grapa.
Jest to 4-osobowa kolej linowa firmy Doppelmayr,  z krzesłami wyprzęganymi.
Jej przepustowość wynosi 2 400 osób w ciągu godziny.
Kolej została oddania do eksploatacji przed sezonem zimowym 2010/2011.
W pobliżu wąwozu Homole w Małych Pieninach, rozpoczęliśmy w 2009 r. budowę kolei linowej Jaworki.
Jest to 2-osobowa używana kolej o długości - 610 m i różnicy wysokości - 116 m.
Jej przepustowość wynosi 1 028 osób w ciągu godziny. Planowany termin oddania kolei do eksploatacji - listopad 2009 r.
Naszą kolejną realizacją była budowa kolei linowej na Rusiński Wierch w Bukowinie Tatrzańskiej.
Jest to 4-osobowa używana kolej, wyprodukowana przez firmę Von Roll. Jej długość wynosi 700 m a róznica wysokości to 124 m.
Kolej wywozi 2 400 osób w ciągu godziny. W miesicu lutym 2009 r. oddaliśmy ją do eksploatacji.
W listopadzie 2008 r. oddaliśmy do eksploatacji kolej linową Muszyna-Wierchomla, która wraz z nowymi wyciągami, łączy
Dwie Doliny w jeden kompleks narciarski. Budowana przez nas kolej posiada długość ok. 1500 m oraz 273 m różnicy
wysokości. Jest to 4-osobowa kolej linowa firmy Doppelmayr,  z krzesłami wyprzęganymi,  o przepustowości do
2400 osób/h.  Istotną  cechą  kolei wyprzęganej jest znaczne skrócenie czasu przejazdu:  będzie trwał on tylko 5 minut.
W kwietniu 2007 r. rozpoczęliśmy  rozbiórkę kolei linowej w Dolomitach. Była to
4-osobowa kolej  krzesełkowa  firmy  Doppelmayr o długości ok. 1 500 m. W miesiącu maju 2007 r. dokonaliśmy
demontażu konstrukcji podpór pośrednich przy pomocy śmigłowców. Demontowane elementy
kolei były bieżąco transporowane do naszego zakładu i poddawane niezbędnej modernizacji.
W miesiącu wrześniu 2006 r. przystąpiliśmy do montażu kolei linowej na powstającej
Skoczni Narciarskiej w Wiśle-Malince. Jest
to kolej 2-osobowa firmy Leitner o długości 285 m i różnicy poziomów ok. 110 m.
Montowana była w bardzo trudnych  warunkach, wynikających ze specyfikacji stoku i całego obiektu.
Kolej oddaliśmy do eksploatacji w 2008 r.
Generalnym wykonawcą inwestycji jest Hydrobudowa Śląsk S.A.