Zakończono prace montażowe KL Iwkowa k/Nowego Sącza 2-osobowa
 
06.12.2014
Oddano do eksploatacji KL Lądek Zdr. 4-osobowa
 
15.01.2012
Kolej linowa w Tyliczu oddana do eksploatacji
 
15.04.2010
Budowa kolei linowej Czarna Góra - Grapa
 
13.07.2009
Kolejna realizacja: kolej linowa Jaworki - Homole
 
10.02.2009
Kolej linowa Rusiń-ski w Buko- winie T. oddana do eksploatacji
 
    Certyfikaty i polityka jakości
iso,certyfikaty tdt,jakość
Organ wydający: Transportowy Dozór Techniczny
Data wydania:     28 czerwca 2006
Certyfikat nr 5 2811 018 2006 Q w którym Jednostka Certyfikująca TDT potwierdza, że wdrożyliśmy i stosujemy system zarządzania jakością w zakresie
  projektowania, wytwarzania, modernizacji, konserwacji oraz napraw kolei
      linowych, wyciągów narciarskich i urządzeń sterujących
w zakresie wymagań
      normy PN-EN ISO 9001:2001.
Organ wydający: Transportowy Dozór Techniczny
Data wydania:     2 marca 2005
Certyfikat nr 3 2811 006 2005 W, w którym Jednostka Certyfikująca TDT poświadcza
spełnienie wymagań normy PN-EN ISO 3834-2:2007 - wymagania jakości dotyczące spawania materiałów metalowych, Część 2: Pełne wymagania jakości.
Polityka jakości.
Głównym celem Zakładu jest wypracowanie, utrzymanie i utrwalenie znaczącej pozycji na rynku usług w zakresie:
  projektowania
  produkcji
  instalowania i uruchamiania
  serwisu i remontów urządzeń mechanicznych i elektrycznych stanowiących wyposażenie stacji   narciarskich (wyciągi, koleje linowe, instalacje sztucznego naśnieżania i oświetlenia stoków)
Realizować powyższy cel zamierzamy przez doskonalenie naszych rozwiązań konstrukcyjnych, technologii, organizacji pracy zakładu, podnoszenie kwalifikacji zawodowych personelu.
Pragniemy zapewnić sobie zaufanie klientów i ich przekonanie, że powierzone nam zadania będą wykonywane terminowo, dokładnie i bezbłędnie.
Potencjał naszego zakładu stanowią:
  kilkunastoletnie doświadczenie w dziedzinie produkcji i montażu urządzeń elektrycznych   i mechanicznych
  dziewięcioletnie doświadczenia w modernizowaniu, budowie i serwisowaniu stacji narciarskich   (stała współpraca z PKL Zakopane oraz inne realizacje)
  doskonalenie wyrobów, technologii i procesów
Za realizację polityki jakości oraz skuteczność przyjętych i stosowanych rozwiązań funkcjonowania systemu odpowiada Zarząd.
Za realizację poszczególnych procedur, planów i zadań dla komórek organizacyjnych odpowiedzialność ponosi personel Zakładu
w zakresie indywidualnych obowiązków i uprawnień. Oznacza to,  że każdy pracownik zna swoje zadania i obowiązki na stanowisku
pracy,  posiada konieczne kwalifikacje oraz wypo- sażenie umożliwiające prawidłowe i bezpieczne wykonanie swoich zadań.